KPMG

Diensten

  • Auditering
  • Validatie

Geen knelpunten maar oplossingen

Wat is KPMG?
KPMG is een wereldwijd accountancy firma. Naast de accountancy heeft zij ook divisies die zich bezig houden met het borgen van kwaliteitsprocessen.

Waar liep KPMG tegenaan?
KPMG kreeg aanvragen, waarbij ze niet alleen de werkprocessen van klanten, maar ook de technische infrastructuren  moesten beoordelen. Dit betrof elektrotechnische en werktuigkundige infrastructuren. Hiervoor hadden zij niet de interne kennis beschikbaar en daarom zochten zij een betrouwbare partner.

Hoe kwam men bij IQ support terecht?
Vanuit het datacenter-netwerk is IQ support in beeld gekomen. Na een aantal gesprekken is besloten om gezamenlijk de auditeringsprocessen vorm te geven. 

Hoe verliep de samenwerking?
De samenwerking verliep goed. KPMG was het primaire contactaanspreekpunt voor de klant. De invulling van de technische know-how werd voor projecten snel, adequaat en flexibel vorm gegeven. Het betrof projecten in Nederland, als ook daarbuiten. Veelal waren het projecten van enkele dagen. Dat betekende allereerst een dag inlezen. Daarna een dag op locatie. En tot slot een dag alle gegevens en informatie uitschrijven. Hiervoor is veel kennis en ervaring nodig. Deze manier van werken is IQ support op het lijf geschreven.

Wat is het resultaat van de samenwerking met IQ support?
Sinds 2012 geeft heeft KPMG de betreffende auditeringen al vorm gegeven samen met IQ support. Alle projecten hebben als resultaat een kwalitatief goed rapport met aanbevelingen, indien bepaalde techniek niet voldoet. Dit betekent dat niet de knelpunten worden aangegeven maar oplossingen aangedragen.

  • Piet Jan Bloem

    Technisch manager
    Partner
    e-mail

Deze pagina delen via WhatsApp of LinkedIn

Share on whatsapp
Share on linkedin